• تماس با ما

    05632255201-3

  • ساعات تماس

    8 صبح الی 5 عصر

مراحل تولید

تهیه نقشه های کارگاهی

  • نقشه های کارگاهی بر اساس نقشه های سازه با به کارگیری نیروهای متخصص و به کمک بروزترین نرم افزار های سه بعدی ، مدل سازی و ترسیم تهیه و پس از بررسی و تایید کارفرما و مدیر فنی شرکت جهت ساخت به واحد تولید ارسال می گردد.
 

تامین مصالح و مواد اولیه

 

  • مطابق لیستوفر های تهیه شده بر اساس نقشه های کارگاهی، مواد و مصالح مصرفی با کیفیت مطلوب تهیه و به واحد تولید تحویل می گردد.

    آهن آلات  : ورق و مقاطع فولادی مورد مصرف از کارخانه های داخلی همچون ذوب آهن اصفهان    ، فولاد مبارکه    ، فولاد کاویان تامین می شود و برخی از مقاطع نورد گرم که در ایران تولید نمی شود از منابع معتبر و    پس از حصول اطمینان از صرفه و صلاح کارفرما خریداری و مستندات کیفی آن نیز در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

    پیچ   ، مهره و رنگ    : پیچ، مهره و رنگ مورد نیاز وفق ویژگی های مشخص شده در اسناد منضم به قرارداد از منابع معتبر داخلی و با رعایت اصل خدشه ناپذیر حفظ صرفه و صلاح کارفرما خریداری می شود.

    این فعالیت ها همواره تحت نظارت واحد کنترل کیفی کارخانه بوده و مستندات آن نیز جهت بهره برداری در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

برشکاری

  • ابتدایی ترین بخش خط تولید می باشد که در آن قطعات فولادی براساس نقشه های Single part برش داده می شود که شامل بخش برش سرد(یک دستگاه گیوتین ۶ متری ، یک دستگاه گیوتین۲متری، یک دستگاه پانچ ) و

    بخش گرم(دستگاههای برش برقی و برش CNC) می باشد.

    در این قسمت انواع برشها شامل برش انواع پروفیل ، ورقهای سبک و سنگین ،اتصالات و... انجام میگیرد.

 

سوراخکاری

 

  • در این بخش قطعات برش خورده در صورت لزوم شابلون گذاری شده و توسط دستگاههای دریل رادیال ، مگنت و...  سوراخکاری می گردد.

 

مونتاژ

 

  • قطعات برش خورده و سوراخ شده براساس نقشه های Assembly بر روی شاسی های مونتاژ قرار گرفته و شکل المان های سازه ای به خود می گیرند.

 

جوشکاری

 

  • در این مرحله کلیه قطعات مونتاژ شده براساس نقشه ها وWps تعریف شده توسط مجهزترین ماشین آلات جوشکاری شامل دستگاههای جوش زیرپودری (SAW)، جوش با الکترود روکش دار(SMAW) وجوش تحت حفاظت گاز(GMAW) جوشکاری می گردند.

 

تمیزکاری

 

  • در این مرحله توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب عملیات تکمیلی   شامل   اصــلاح جـوش    (repair welding  ) سنگ زنی  (Grinding)  ،  تمیـزکــاری (cleaning ) بر روی تمام قطعات      انجام می شود       به    طوریکه قطعات ارسالی به واحد رنگ آمیزی می بایست عاری از هرگونه  سرباره   جوش(slag) ،  پاشش  جوش(spatter) ، قوس های ناقص و پراکنده (Arc strike)و اعوجاج های تحت تاثیر تنش های حرارتی باشد  .

 

سندبلاست یا شات بلاست Sand blast or Shot blast

 

  • قطعات تمیز شده به واحد sand blast یا shot blast منتقل شده و طبق مشخصات فنی منضم به قرارداد با پاشیدن ماسه سیلیسی     یا ساچمه های آهنی  عاری از هرگونه آلایش چسبیده بر روی آهن می شود    .

 

رنگ آمیزی

 

  • قطعات تمیز شده در واحد sand blast   و یا    shot blast می بایست در اسرع وقت به واحد رنگ آمیزی منتقل شده و رنگ های مختلف بر اساس مشخصات فنی منضم به قرارداد از نظر بنیان شیمیایی و  برحسب ضخامت های تعریف شده در محیطی عاری از هرگونه گرد و غبار بر روی قطعه پاشیده شود  .

 

بسته بندی و بارگیری

 

  • در این بخش قطعات بر اساس اولویت های مورد نیاز، توسط پرسنل مجرب به گونه ای که آسیبی به رنگ وارد نشود، بسته بندی و بارگیری می گردد.

 

کنترل و تضمین کیفیت قطعات (Qc & Qa)

 

  • واحد کنترل کیفی  تمام مراحل تولید را تحت نظارت داشته و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی بر اساس استانداردهای معتبر کنترل ابعادی و کنترل جوش صورت می گیرد و تاییدیه صادر می گردد.

ما هستیم تا بگوئیم... با تخصص، مهارت، صداقت؛ هر ناممکنی ممکن می شود.

 

تماس سریع

خراسان جنوبی- بیرجند- شهرک صنعتی بیرجند-بلوار پویندگان شرقی-پویندگان 7 

کدپستی: 9719137899

وب سایت: www.taghbist.com

اینستاگرام: taghbist

پست الکترونیک: info@taghbist.com

Iran Region

98-056-32255201-3+